Poke #1 Poke #2 Poke #3 Poke #4
Forum Chat

Pátý den: Středa, 4. srpen 2010

Na pátý den nebyl žádný konkrétní plán. Já jsem jela ráno s Morxem, Thes, Drakem a Ashelinkou nakoupit zásoby a maso na grilování do Frýdku Místku. Po návratu (snídani atd.) jsem na pokoji prvně vyzkoušela s Lennym a Mňauem multiplayer ve hře Kingdom Hearts 368/2 Days (yay!). Z toho nejsou žádné fotky, protože když jste jen na pokoji a paříte, tak nefotíte. Mezitím však Vuk+Morx vymysleli plán, že postupně po várkách odvezou všechny Pokémony na výlet na hrad Hukvaldy. Plán se však trochu nepovedl díky objížďce, a tak přesun Pokémonů trval jaksi déle. Všichni jsme se sešli (a tedy konečně vyrazili na výlet) v restauraci Hukvaldský dvůr až někdy kolem pěti hodin odpoledne.

První tři "várky" Pokémonů měly dostatek času se v klidu najíst, než přijedou ostatní Pokémoni. Suicune Wolf je nadšená, že ji donesli k objednanému čaji též citron a medík. Jídlo v této restauraci bylo levnější, ale bohužel podle toho také (ne)chutnalo.

16:59 - vyrážíme cestou nahoru na hrad Hukvaldy.

Mňau, Totodil a $!r zdrhli dopředu tak rychle, že se ani nezastavili u Lišky Bystroušky, Lišákovy nové přítelkyně.

Kuk - Vuk!

Další trojička, tentokrát trochu jinak.

Společná fotka s Liškou Bystrouškou.

Když jsme se konečně vyšplhali nahoru na hrad, měli už zavřeno, tak jsme se aspoň pokochali krásným výhledem na krajinu.

Rychlíci Mňau, Totodil a $!r ještě poslední prohlídku hradu stihli.

J.D.mu se udělalo špatně, tak odpočívá na lavičce.

Jearynen na lavičce.

Zatímco jsme čekali na tři rychlíky na hradě, Lenny odběhl hledat kešku. Charmyho s Vukem napadlo, že tam zajdou taky, ale nevěděli, kam vlastně Lenny šel, a tak nás vedli cestou necestou kopřivami mezi výtrusy zvířátek a hradním odpadem do neznáma.

DO TOHOTO PROSTORU PLATÍ PŘÍSNÝ ZÁKAZ VSTUPU.

Lenny se vrátil dříve, než Lišák a spol.; Kešku našel, ale našel také hromadu kopřiv.

Později jsme se dočkali návratu Mňaua, Totodila a $!ra; Mňau s Totodilem si na hradě koupili legrační magnetické koule...

...jež pomohly Suicune Wolf...

...i Totodilovi zkrátit dlouhou chvíli při čekání na Godota Vuka.

Morx, Thes a někteří odpadlíci se vrátili do kempu autem. My ostatní jsme se vydali na další Vukovu štreku. Vypadala dlouhá, a vzhledem k tomu, že už bylo skoro 7 hodin, stmívalo se a v kempu Drak plánoval grilování, strhla se diskuze, zda to nezabalit a raději se nevrátit vlakem s tím, že pořádný výlet uděláme až druhý den, tentokrát včas naplánovaný. Naštěstí se nám podařilo Vuka přesvědčit o výhodách tohoto plánu, takže se Vukhaldy vydaly zpět na autobus a vlak, opustit Hukvaldy.

WTF?!?

Asi bez komentáře :)

A curva... v automatu na vlakovám nádraží.

Zpátky v kempu se začalo grilovat.
Mimo to probíhal Mario Kart turnaj. Vyhrál ho Charmy, za ním Jirachi a LišákVuk. Ceny byly figurky Pokémonů ve vajíčku.

Já s Totodilem jsme večer (který byl asi nejchladnější za celý týden, takže se nám vůbec nechtělo zdržovat se venku) zůstali na pokoji. Kromě toho, že jsme vymýšleli geniální plán, jak postavit elektrárnu z lišek a ebonitových tyčí, pózoval Totodil se svými i Mňauovými magnetickými koulemi.

"Trenér Pokémonů získal svůj první odznak"

"Koule stokrát jinak"
(Klikni pro zvětšení)

...prostě jenom koule.

( 1.den, 2.den, 3.den, 4.den, 5.den, 6.den, 7.den, 8.den) Fotky z šestého dne -->

Fota nafotili: Suicune Wolf, *Tyracroc*, Ashelinka, TRDrak, LišákVUK, Mňau

Pozn. Veškeré stížnosti směřujte k sobě, autorka této webstránky nemůže za vzhled uvedených xichtů a obrázků, za ten si může každý sám ^___^